Monday, November 14, 2011

Sarimah Ibrahim Tayang Kekasih Baru di AIM18


KUALA LUMPUR, 13 NOVEMBER 2011: Sudah lama tidak muncul dalam mana-mana acara hiburan, pengacara TV dan pakon popular, Sarimah Ibrahim secara terbuka menayang kekasih barunya ketika hadir di karpet biru Anugerah Industri Muzik ke 18 (AIM18), di Stadium Putra Bukit Jalil, di sini sebentar tadi.

Jejaka kacak dari Perancis yang ingin dikenali sebagai Guillamae itu telah berbesar hati menemani Sarimah Ibrahim untuk acara berprestij berkenaan.


Ketika di tanya portal murai.com.my, Sarimah Ibrahim secara terbuka telah memperkenalkan jejaka berkenaan dan berkata mereka sedang berpacaran dan mengenali hati budi masing-masing.

Malah dia juga senang, apabila jejaka ramah itu telah sudi menemaninya dari laluan karpet biru hingga ke dalam stadium.

Sementara itu, Guillamae ketika ditanya perasaannya menemani pengacara jelita berkenaan ke AIM18, ternyata teruja untuk melihat keistimewaan acara berprestij berkenaan.

Malah menurutnya, dia juga sedia maklum bahawa kekasihnya itu pernah dinobatkan sebagai pemenang menerusi kategori Artis Baru Terbaik beberapa tahun lalu.
Sarimah telah muncul bersama Nora J bagi menyampaikan anugerah bagi kategori Artis Baru Terbaik yang telah dimiliki Najwa.

No comments:

Post a Comment