Saturday, August 13, 2011

Ana Dahlia & Chef Riz tak hipokrit


Saya mengucapkan tahniah kepada anak teruna Datuk Chef Wan iaitu Mohd Nadzri,30, yang mengaku telah jatuh cinta dengan pelakon Ana Dahlia,28.



Saya berjumpa mereka semasa rakaman Melodi Raya di Pusat Dagangan Dunia Putera (PWTC) pada Rabu lalu.
Kata Nadzri atau Chef Riz, dia tak mahu berbohong yang dia mencintai Ana yang dikenalinya sejak enam bulan lalu. Riz tak macam sesetengah artis lain yang kalau boleh nak sorok semua benda.

“Saya mengaku saya sedang bercinta. Terus terang saya katakan, perancangan ke arah yang lebih serius memang tengah dibuat. Saya cintakan Ana kerana dia ada ciri-ciri keibuan dan kewanitaan,” kata Riz yang benar-benar serius nak kahwin.

Kepada Riz dan Ana, saya ucapkan tahniah. Tahniah kerana hubungan itu direstui oleh keluarga dan tahniah juga kerana bersikap tidak hipokrit.

No comments:

Post a Comment