Wednesday, July 18, 2012

Tiket Percuma! Konsert Maroon 5 Live In Malaysia 20 Sept


Sebut sahaja lagu-lagu seperti She Will Be Loved, This Love dan Moves Like Jagger, pasti anda terbayangkan betapa seksinya vokalis Maroon 5, Adam Levine mengalunkan kesemua lagu tersebut. Bersempena promosi album terbaru mereka, Overexposed, pada September ini, atas nama Maroon 5 Live In Malaysia, band Pop Rock band dari Los Angeles, California ni kembali ke Malaysia bagi menjayakan konsert jelajah Asia mereka di sini.

Dijadualkan berlangsung pada 20 September 2012 bertempat di Stadium Shah Alam, konsert ni dibawakan secara eksklusif oleh peneraju perkhidmatan Internet mudah alih 4G paling pantas di Malaysia, YES.

Kemunculan kali kedua Maroon 5 di sini sememangnya dinantikan peminat mereka di tanahair. Apatahlagi sejak single terbaru mereka, Payphone sudah mula mendominasi carta muzik tempatan.

Vokalis Adam Levine bersama-sama pemain gitar James Valentine, pemain bass Mickey Madden, pemain drum Matt Flynn dan pemain keyboard PJ Morton bakal menghiburkan penonton dalam konsert selama 2 jam.

Persembahan juga bakal diserikan dengan kehadiran The Cab, kumpulan dari Amerika Syarikat yang turut menyertai jelajah promosi program realiti The Voice di sana .

Melihat kepada populariti serta pengaruh muzik yang dibawa Maroon 5, YES percaya yang interpretasi muzik kumpulan ini mampu menghiburkan penonton. Tiket-tiket berharga RM 198, RM 298, RM 358 dan RM 488 boleh dibeli melalui laman sesawang, www.ticketPro.com.

Selain dari itu, YES turut menghargai pelanggannya yang bertuah. Buat yang sudah melanggan pelan pascabayar dan prabayar YES RM 300, 1 tiket percuma akan diberikan. Tiket percuma di bawah YES Zone ini bernilai RM 298. YES Zone menyaksikan pemegang tiket di zon ini ditempatkan berhadapan dengan pentas utama.

Buat pelanggan baru , tiket percuma juga akan diberikan menerusi langganan pelan Zoom, Huddle dan Huddle XS. Malumat lanjut berkenaan tawaran ini boleh anda dapati dengan melayari laman sesawang YES sendiri iaitu www.YES.my ataupun www.facebook.com/yes4G.

No comments:

Post a Comment