Tuesday, June 5, 2012

Tiz Zaqyah berani beraksi seksi?


Benarkah kini pelakon popular Tiz Zaqyah yang meletup dengan filem 'Nur kasih' kini mula berani beraksi seksi dengan gaya yang mendedah tubuh badannya? Baru-baru ini memang tersebar di internet gambar Tiz Zaqyah dalam keadaan separuh bogel sedang menggayakan rambutnya yang cantik itu.

Yang menjadi tanda tanya adakah benar Tiz Zaqyah yang menjadi model dalam iklan dan promosi cara memanjangkan rambut. Setelah admin membuat penyiasatan terperinci seperti pakar forensik, akhirnya kini admin menemui jawapan pada persoalan tersebut. 

Sebenarnya gambar tersebut (di atas) adalah bukan gambar Tiz Zagyah. Takkanla pulak Tiz Zaqyah sanggup ambil gambar dalam keadaan separuh bogel sebegitu. Gambar berkenaan adalah gambar seorang model rambut dari luar negara yang di gunakan semasa sessi penerangan kepada kaedah-kaedah terbaik untuk memanjangkan rambut bagi wanita.

Terlanjur cakap pasal rambut di sini admin sampaikan terus beberapa tips mengenai kaedah memanjangkan rambut.

Jangan terkeliru masalah rambut tidak sihat bukan hanya kerana perawatan rambut yang salah tetapi juga disebabkan oleh cuaca, pemakaian produk perawatan rambut yang tidak tepat dan pola makan yang tidak seimbang.



Faktor-faktor penghambat itulah yang membuatkan rambut kamu tumbuh menjadi tidak subur, mudah rapuh, patah dan kusam. Oleh itu, bagi memastikan rambut panjang yang sihat dan indah, berikut adalah tipsnya.

1. Gunakan syampu yang sesuai dengan jenis rambut kamu. Jangan tertipu dengan produk syampu yang menawarkan pertumbuhan rambut secara pantas kerana bimbang bahan-bahan yang terkandung di dalamnya adalah bahan-bahan yang boleh merosakkan rambut.

2. Gunakanlah masker berkhasiat pada bahagian hujung rambut. Bagi memanjangkan rambut, khasiat yang cukup harus ada pada rambut.

3. Cubalah suplemen untuk rambut. Bahan-bahan yang terkandung dalam suplemen rambut terdiri daripada kalsium, zat besi, magnesium dan mineral garam yang akan membantu pemeliharaan rambut dari dalam.

No comments:

Post a Comment