Monday, May 7, 2012

Comelnya Lisa Surihani Berambut Pendek (3 GAMBAR)


Makin lama makin cute pula Lisa Surihani ni kan.. terbaru Lisa Surihani telah berkongsi dengan peminat gambar imej rambut terbarunya yang akan digunakan untuk filem ‘Dendam Orang M4ti’.. satu lagi filem seram lakonan Lisa Surihani selepas filem ‘Jangan Pandang Belakang Congkak’.

Dendam Orang Mati yang dijadualkan berakhir pada 8 Mei ini. Ia merupakan filem arahan Jason Chong dan menjadi filem seram serius yang pertama buat saya. Saya memegang watak Lena, seorang gadis yang baru tersedar dari koma dan menjadi amnesia, tetapi dalam masa yang sama telah diganggu oleh makhluk halus yang mahu membalas dendam. Selain saya, filem ini turut dibintangi oleh Fizz Fairuz, Miera Liyana dan Mustapha Kamal. Like Us on Facebook :

Imej rambut pendek yang digayakan Lisa Surihani ni menampakan dia jauh lebih muda kan.. bagus juga kalau dia kekal kan imej rambut macam ni.. nampak sikit kelainan.



Buat peminat Lisa Surihani yang sudah bosan dengan stail rambut panjang Lisa Surihani sebelum ni.. nah! dua keping gambar Lisa Surihani berambut pendek pula dibawah ni…

Mesti ramai yang germa tengok Lisa Surihani secomel ini kan..



No comments:

Post a Comment