Wednesday, April 18, 2012

Amy Search terima Johan sebagai menantu


Amy Search dengan senang hati akan menerima pelakon, Johan Arrif As'ari sekiranya dia ditakdirkan menjadi menantunya (kahwin dengan Nabila Huda sebagai seorang suami isteri yang sah).

"Saya bukannya seorang ayah yang konservatif dan saya tidak akan menghalang anak saya untuk berkawan dengan sesiapa sahaja. Begitu juga dengan Johan, sekiranya Nabila ingin menjadikannya sebagai bakal suami pada masa akan datang, saya terima. Yang penting Nabila bahagia dengan kehidupannya itu.

"Saya tahu bagaimana cara Nabila melayani seorang kekasih. Tetapi berdasarkan apa yang saya lihat mereka tidak lebih daripada kawan biasa.

"Pendapat saya tentang Johan, dia seorang yang baik dan senang diajak berborak," ujarnya. -Via

No comments:

Post a Comment