Thursday, December 22, 2011

KIP Mart buka cawangan ke-4 di Johor


Pusat membeli-belah komuniti keluarga, KIP Mart, mengukuhkan kedudukan perniagaan dengan membuka cawangan keempat di Segamat, sekali gus menjadi cawangan ketiga di Johor selepas pembukaan KIP Mart Masai dan Kota Tinggi, 24 Disember nanti.

KIP Mart mempunyai keluasan 150 ribu kaki persegi dan dibina di tanah seluas 3.4 hektar yang menyediakan keperluan harian pelanggan serta keselesaan ketika membeli-belah.

KIP Mart Segamat terletak di kawasan yang cukup strategik iaitu di Taman utama berhampiran Bandar Baru Segamat yang menghubungkan bandar–bandar berhampiran.

KIP Mart Segamat juga menyediakan 170 lot perniagaan pelbagai saiz bagi menjual pelbagai jenis pilihan barangan dengan kombinasi pasar basah seperti ikan, daging, ayam, buah-buahan, sayur-sayuran, dan pelbagai produk keperluan harian se­perti fesyen pakaian, perabot, kasut, pakaian, telefon bimbit, barangan kemas dan perhiasan wanita, peralatan elektrik, perkakas rumah dan bara­ngan plastik.

Promosi pembukaan, pengunjung ditawarkan de­ngan dengan promosi kembali ke sekolah, selain berpeluang menerima baucar RM2 apabila berbelanja melebihi RM20 sehingga 1 Januari 2012.

No comments:

Post a Comment