Wednesday, December 7, 2011

Farah AF2 tak hamil, nafi merancang untuk dapat anak (VIDEO & 2 GAMBAR)


Pengacara Rasa Halal Orient Astro Oasis, Farah Diana Anuar, atau Farah AF, menafikan sekeras-keras dakwaan yang dia mengamal amalan merancang untuk mendapatkan anak. Beliau ditemui baru-baru ini pada sidang akhbar Rasa Halal Orient Astro Oasis untuk musim baru ke Laos dan Thailand.

Biarpun usia perkahwinannya kini telah memasuki 5 bulan namun beliau belumpun kelihatan hamil. Menjadi tanda tanya ramai pihak samada farah merancang dirinya untuk memperoleh anak, beliau pantas dan lantang menafi, "Tidak! Tidak! farah tidak merancang apa-apa" ujarnya dengan sekali nafas.

Namun Farah kini kelihatan lebih selesa dan bahagia dengan kehidupannya sekarang, biarpun bercampur aduk dengan kerjaya personaliti, tapi tugas Farah sebagai seorang isteri tidak pernah diabaikan.

Menyentuh mengenai kehidupan sebagai seorang isteri, kata Farah, dia kini sudah banyak juga mengenali bahan-bahan mentah dalam masakan.

Jika diuji dengan jenis-jenis sayur Farah tiada masalah untuk membezakannya. Sejak mengacara program makanan, Farah dah tahu banyak benda mengenai masakan.

Farah juga sudah cuba masak sambal udang untuk suami tercinta. Cuma lauk kegemarannya kari ikan masih belum Farah cuba buat lagi.