Wednesday, December 28, 2011

Abby Abadi cari ketenangan bertudung, hadiri majlis Agama (6 GAMBAR)


Sejuk je mata nengok gambar Abby Abadi bertudung semasa dia menghadiri ceramah Ustaz Azhar Idrus ni. Nampak sangat cantik dan so sweet gitu. Sama-sama kita doakan semoga Abby Abadi terbuka hati untuk bertudung sepenuhnya. Lagi gambar Abby Abadi bertudung kat bawah ni.

Semoga akan berkekalan tudung di kepala Abby..

Satu perubahan dari kalangan artis wanita sejak mutakhir ini, jika pada tahun 80′an ,90′an jarang nak jumpa artis mahu pergi kuliah agama dan pakai tudung.

Terbaru bekas marka Abby zul katanya masih menaruh hati pada Abby..

Jangan tunggu lama lama Zul, masuk cepat…

Kata Zul Ariffin kepada mStar..

 Zul mengakui masih sayangkan bekas kekasihnya, pelakon Abby Abadi walaupun tidak lagi mempunyai sebarang hubungan cinta.

Zul berkata, adalah tidak mungkin dia dapat melupakan hubungannya bersama Abby yang telah berlangsung selama tiga tahun begitu sahaja dan masih menghormatinya sebagai seorang kawan.

“Hubungan saya dengan Abby masih baik dan ada kalanya kami bertanya khabar melalui panggilan telefon atau pun berbalas SMS. Sudah tentu perasaan sayang kepadanya masih ada kerana percintaan kami bukan berlangsung selama tiga hari tetapi tiga tahun lamanya.

“Sudah tentu ia masih berbekas di hati saya,” ujarnya kepada media ketika ditemui pada majlis sidang media filem Penanggal di sini, Jumaat.

Dalam pada itu, ditanya adakah dia akan kembali menjalinkan hubungan cinta dengan bekas penyanyi kumpulan Elite itu, Zul menjawab ringkas. “mungkin…!






No comments:

Post a Comment