Thursday, October 27, 2011

Rawat luka kronik kencing manis tanpa dipotong

Kebanyakkan penderita kencing manis atau diabetes yang mengalami luka kaki lazimnya pergi menyerah diri ke hospital kerajaan, hospital swasta mahupun klinik persendirian dengan harapan luka di kaki akan sembuh dan dia boleh menjalani rutin hidup seperti biasa.
Namun, setelah berminggu atau berbulan lamanya mendapatkan rawatan di tempat-tempat berkenaan, apa yang diharapkan penderita kencing manis jarang menjadi kenyataan. Sebaliknya luka menjadi semakin parah, bernanah, isi daging menjadi busuk dan langsung tidak kelihatan tanda-tanda mahu sembuh.

Sebagai jalan pintas, doktor pakar yang merawat pesakit biasanya menyarankan kaki itu dipotong agar luka tidak merebak dan mengancam nyawa penderita. Kerana masih mahu meneruskan sisa-sisa hidup, penderita kencing manis dan ahli keluarga akur saranan doktor. Akibatnya, kaki penderita yang boleh diselamatkan itu dipotong.
Dengan mendapatkan rawatan kaedah tradisional pendekatan moden di Pusat Rawatan Alternatif kencing Manis Cure4u, insya-Allah luka di kaki penderita kencing manis akan sembuh dan kakinya terselamat daripada menjadi mangsa potongan doktor.
Hingga kini sudah beratus-ratus penderita kencing manis dari pelbagai golongan mendapat rawatan diPusat Rawatan Alternatif Kencing Manis Cure4U (03-61885142), kembali menjalani rutin hidup seperti biasa
Kemudahan yang disediakan di Pusat Rawatan Alternatif Kencing Manis CURE4U:
  • Bilik Penginapan
  • Makanan dan minuman (untuk pesakit sahaja)
  • Surau
  • Rawatan untuk pesakit

No comments:

Post a Comment