Thursday, May 3, 2012

Teguran Rakyat Jelata Untuk DYMM SULTAN SELANGOR


Saya kurang pasti, apakah ini gambar sebenar atau superimpose. Andai ini gambar sebenar, sebagai rakyat ingin saya membuat teguran ikhlas kepada DYMM Sultan Selangor.

DYMM Sultan, saya kira Tuanku tidak wajar berposing dengan wanita sexy yang mendedahkan sebahagian daripada payudaranya seperti yang terpapar dalam gambar di atas. Saya kurang pasti samada Mufti Selangor telah memberi teguran terhadap perbuatan Tuanku yang saya kira kurang manis itu. Justeru sebagai rakyat yang kasihkan Tuanku, saya dengan rendah diri memberi teguran kepada Tuanku, diharap dilain masa elakkanlah berposing dalam keadaan yang bolih mencemarkan kedaulatan Tuanku sendiri.

Sesungguhnya, Tuanku dan kesemua Raja-Raja dan Sultan-Sultan Melayu telah diwartakan sebagai Ketua Agama Islam Negeri sepatutnya menunjukkan tingkah laku yang dapat dijadikan contoh tauladan untuk seluruh rakyat.

Salam Persaudaraan Islam buat Tuanku
Sumber : Kerajaan Rakyat. 

No comments:

Post a Comment