Saturday, March 24, 2012

Girls’ Generation (SNSD) Di Konsert KLCC (VIDEO | 50 PICS)


Teriakan 50 000 peminat Girls’ Generation (SNSD) yang membanjiri ruangan KLCC benar-benar mengagumkan, apatah lagi ia turut diiringi dengan kain rentang serta barisan lampu yang dibawa sendiri oleh peminat.

Sesungguhnya, peminat Girls’ Generation memang gila! Taman KLCC mula dipenuhi dengan peminat sekitar jam 6 petang dan mereka tidak berganjak sehingga tamatnya persembahan daripada 9 jelitawan Korea ini.

Persembahan yang dimulakan dengan hit single terbaru mereka, The Boys membangkitkan rasa gemuruh yang tidak terhingga. Bagaikan satu konsert besar, peminat turut sama menyanyi serta mengikut gerak langkah tarian Girls’ Generation. Apa yang pasti, konsert ini diadakan secara percuma! Ia semestinya menjadi satu pengalaman yang tidak ternilai harganya.

Ahli yang dianggotai oleh Kim Taeyeon, Jessica Jung, Sunny, Tiffany, Kim Hyoyeon, Kwon Yuri, Choi Sooyoung, Im Yoona dan Seohyun pandai memikat hati peminat dengan ungkapan bahasa Melayu mudah. Antara kata-kata yang mereka lafazkan ialah Terima Kasih, Selamat Petang dan Saya Suka Malaysia.


Persembahan mereka kemudiannya diakhiri dengan single yang berjaya mencatat sejumlah 69 juta tontonan di lama Youtube, iaitu ‘Gee’. 6 buah lagu yang dipersembahkan oleh Girl’s Generation masih tidak mencukupi. Difahamkan, mereka dalam perangkaan untuk kembali semula ke Malaysia.

Enjoice 68 foto super hot Girls’ Generation selepas ini.






















































No comments:

Post a Comment