Thursday, January 12, 2012

Hattan Sah Bercerai Lepas 2 Bulan Kahwin


KUALA LUMPUR, 13 JAN 2012: Baru dua bulan melayari bahtera sebagai suami isteri, penyanyi rock popular, Hattan dan Farah Asyikim Othman disahkan telah pun bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Pilah semalam.

Difahamkan penyanyi tersebut melafazkan cerainya di hadapan Hakim Abdul Rashid Ramli setengah jam sebelum 12 tengah hari.


Pasangan tersebut telah pun menfailkan penceraian dan meminta dibicarakan pada hari yang sama.Penceraian berkenaan berlangsung dalam keadaan yang baik dan dipersetujui kedua-dua pihak.

Sebelum ini, gosip mengatakan pasangan tersebut telah pun bercerai sudah mula dihidu namun pelantun lagu Biso Benar itu menafikannya.

Hattan dan Farah diijabkabulkan dalam satu majlis tertutup dan hanya dihadiri teman rapat pada 11 November tahun lalu di kampung halaman penyanyi berkenaan.

Ini merupakan perkahwinan kedua Hattan setelah menduda selama enam tahun. Sebelum ini, Hattan pernah mendirikan rumahtangga dan memiliki seorang anak lelaki, Adam Eiman hasil perkahwinan pertamanya.

No comments:

Post a Comment