Sunday, January 15, 2012

GEMPAR! : Stacy mahu peluk islam


Menyelami isi hatinya yang banyak dikaitkan bercinta dengan jejaka Melayu sebelum ini, kata penyanyi lincah itu, hatinya masih belum terbuka untuk menerima cinta sesiapa.


"Tiada apa yang mahu dikongsi. Buat masa ini saya hanya selesa berkawan. Tiada istilah cinta lagi. Bagaimanapun jika saya benar-benar menemuinya suatu hari nanti tentu saya tidak akan merahsiakannya daripada peminat," katanya.

Ditanya soalan yang agak sensitif mengenai kesediaannya bertukar agama jika bertemu jodoh dengan kekasih Melayu, Stacy tidak mahu mengulas lanjut.

Jelasnya, perkara itu tidak pernah difikirkan namun jika benar jodohnya bersama jejaka Melayu, dia tidak akan menolak.

"Sukar rasanya untuk memberi jawapan di dalam hal ini kerana saya sendiri tidak tahu sama ada saya sudah bersedia atau tidak.

"Bagaimanapun jika benar jodoh saya bersama jejaka Melayu suatu hari nanti tentunya saya tidak akan menolak," katanya.

No comments:

Post a Comment