Tuesday, January 10, 2012

Ajai Berang Dengan Isu Bergambar Dengan Bukan Isteri


KUALA LUMPUR: Komposer terkenal, Mohd Faizal Maas atau Ajai menganggap, penyebaran foto yang membabitkan dirinya dengan mana-mana wanita bukanlah satu perkara yang memerlukan dia untuk melatah.

Ujar Ajai, dia merasakan gambar tersebut tidak menggambarkan perlakuan negatifnya ataupun dapat menjatuhkan reputasinya sebagai seorang komposer.

"Sebenarnya saya pun tak tengok lagi foto tersebut. Kawan-kawan saya yang bagi tahu. Tapi berdasarkan kontroversi-kontroversi saya yang lebih kurang sama isunya dahulu, saya berpendapat, ia tidak menjejaskan karier atau menunjukkan sisi buruk tentang saya,” katanya yang ditemui pada pelancaran single lagu pertama artis baru naungan Wake The Baby, Alvin Anthon di Red Box, Sogo, di sini, Selasa.

Ajai diminta mengulas laporan sebuah akhbar Ahad lalu yang melaporkan perihal penyebaran foto seorang komposer dengan wanita yang tidak dikenali.

Mengiakan lelaki pada foto berkenaan adalah dirinya, Ajai berkata tiada sebab untuk dia melenting tentang hal remeh itu.

Tambah Ajai, dia hanya akan bergambar dengan wanita yang dianggap rapat dengannya sahaja memandangkan dia mempunyai ramai kenalan.

"Saya faham, diri ini kepunyaan masyarakat dan saya tidak menyalahkan sesiapa pun tentang hal ini.

"Ia sedikit pun tidak mengganggu kerjaya, diri dan keluarga saya. Tanyalah isteri saya (Liza Ilias) dia pun faham dengan kontroversi seperti ini dan tak hairan pun.

"Lainlah kalau foto itu menunjukkan saya bercium dan berbogel ataupun kena tangkap khalwat. Tapi ia sekadar foto biasa sahaja," selorohnya.

Sementara itu Liza pula berkata dia belum melihat foto tersebut tetapi tidak kisah jika ia diperkatakan umum kerana yakin suaminya bukan seperti yang digambarkan segelintir pihak.

"Saya tak kisah dengan penyebaran foto tersebut. Lagipun setakat ini Ajai tidak pernah tidak pulang ke rumah,” katanya.

No comments:

Post a Comment