Saturday, October 15, 2011

Julia Ziegler serang Sharifah Shahirah pula




KALAU ada anugerah artis paling panas bulan ni, memang kakileaks nak beri pada Julia Ziegler. Bukan dia panas sebab banyak makan durian tetapi panas sebab banyak sangat 'berperang' dengan rakan artis yang lain.


Kakileaks tak pasti pula Julia ni memang berperangai begitu. Ada yang tak puas hati sahaja terus sembur. Kalau begitu memang Julia boleh kumpul musuh paling ramai dalam industri kita ni.




Dulu kakileaks pernah tulis pasal pertelingkahan antara Julia dengan Didie Alias. Tak tahu apa kesudahan cerita perang mereka tu memandangkan masing-masing mahu mempertahan diri sendiri.


Terbaru Julia 'menyerang' Sharifah Shahirah pula akibat rasa tak puas hati terhadap adiknya Sharifah Sakinah. Amboi, tak dapat adik bantai kakak yer? Kelas awak Julia.


Ada yang kata semuanya berpunca rasa iri hati, ada yang kata berebut teman lelaki dan macam-macam cerita. Tapi khabarnya Julia dah buat kenyataan pada sebuah portal yang mengatakan dia bertindak kerana Sharifah Sakinah bawa cerita tak baik perihalnya.


Aduh, apa nak jadi dengan awak semua ni? Tak puas hati sahaja terus main serang-serang. Kalau semua artis macam ni, alamatnya memang ramai yang tiap-tiap minggu kakileaks kena tulis hal mereka. Buang yang keruh ambil yang jernih. Tak begitu semua?

No comments:

Post a Comment