Sunday, September 18, 2011

Saya Takkan Kembali Kpd Islam Mama (kata remaja ini)


Assalamualaikum dan salam blogger,
Jika anak anda jadi mat rempit,suka berlumba haram,its ok masih tak teruk lagi,masih boleh diselamatkan lagi,
jika anak anda yang berumur 13 tahun sudah mula belajar merokok.itu perkara biasa di zaman ini.Dia masih boleh di selamatkan.

Jika anak anda terlibat dengan  berbagai kesalahan jenayah masih lagi tidak seteruk mana,tapi jika dia mengucapkan perkataan ini pada anda ,itu memang teruk dan anda bakal menghadapi masaalah yang besar.
Mari kita ikuti kisah dibawah,kisah seorang anak muda setahun jagung yang meninggalkan Islam kerana terpengaruh dengan dakyah Sitt Al Wuzara dalam FB.

-----------------------------------------------------
Klik untuk besarkan gambar

Kami nak berkongsi cerita dan isu semasa yang terbaru berkenaanremaja Melayu murtad. Hai…lepas satu-satu. Mudah benar sekarang, budak-budak remaja Melayu hati mereka jadi gelap. Gambar di atas sempat dirakam dalam halaman Facebook. 
  • Nama : Tajul Azri
  • Umur : 19 Tahun
  • Negeri : Melaka
  • Status : Murtad selepas SPM
Ada orang Melaka di sini? Kalau nak diikutkan dah ramai sangat sekarang ini remaja Melayu murtad di Facebook. Siapa ada group lagi. Bukan sikit punya bilangannya. Sangat membimbangkan juga jikalau tiada ditangani dengan segera. Dekat sinilah juga tempat mereka berkumpul bagi mereka-mereka yang dah pun murtad. http://www.facebook.com/groups/117676498244829/
Selain daripada kaunseling, paling pentingnya sekarang ini pihak yang berwajib perlu mencari punca utama sehinga menyebabkan ramai remaja Melayu murtad sekarang ini. Manakala di bawah ini pula gambar yang menunjukkkan perbualan budak hingusan Tajul  Azri ini dengan maknya. Dikatakan, keluarganya masih berusaha untuk membantunya kembali kepada Islam semula.

klik untuk besarkan gambar
P/S : Dunia makin canggih, budak-budak sekarang dah tak macam dulu. Makin berani. Remaja Melayu murtad satu hal, siap berani lagi beritahu satu dunia lagi. Bangga ker?

Saya percaya Sit Al Wuzara bukan bertindak secara sendirian dia bergerak dibawah satu organisasi yang besar yang mempunyai keewangan dan strategi yang mantap dengan tujuan memurtadkan lebih ramai anak-anak remaja Islam yang dangkal ilmunya.
Tiap-tiap kita memainkan peranan masing-masing demi menyelamatkan Islam dari terus dihina dan diperlekehkan .Jabatan agama Islam patut memainkan peranan lebih aktif untuk menangani Makcik Sitt Al Wuraza N the gang,jangan sampai lebih ramai anak muda islam disesatkannya.

Cari N3 lama-lama disini

No comments:

Post a Comment