Monday, August 22, 2011

Mengapa Budak Sekolah sekarang semakin tak senonoh ?

Apalah nak jadi dengan budak sekolah sekarang ni? Semenjak wujudnya Sekolah Harapan Ali Ketam di Melaka, ada sahaja perangai tak senonoh budak-budak sekolah didedahkan di media. Kali ini kisah seorang pelajar sekolah perempuan didedahkan oleh sebuah blog hotmalays.blogspot.com.


Pelajar tersebut dengan bangga dilihat menyuruh teman lelakinya merakam aksi jijiknya melakukan onani serta menunjukkan dan merakam kemaluannya melalui telefon mudah alih (handphone).

Semenjak wujudnya Sekolah yang membela pelajar terlanjur oleh Ali Ketam, budak-budak sekolah kini semakin berani menunjukkan aksi jijik dan meng 'upload' video-video lucah mereka ke internet untuk dijadikan tontonan umum. Kini mereka tidak perlu bimbang kerana nasib mereka sudah terbela.


Nampaknya semakin berkembang maju sekolah Harapan Ali Ketam di Melaka ye. Satu demi satu bakal pelajar termengandung menunjukkan wajah untuk diinterview oleh pihak pengurusan sekolah termengandung Ali rustam (STAR). Adakah mendaftar ke Sekolah Harapan Ali Ketam kini sudah menjadi kebanggaan?

Mungkin mereka mengejar populariti memandangkan setiap pelajar baru di Sekolah Harapan Ali Ketam akan mendapat liputan terbaik media.

ReJaM© "Bertambah lagi cucu Ali Ketam tahniah Atuk Ketam!"

Dun MERLIMAU leh buat lagi 3 sekolah untuk anak2 gadis yang mengandung anak luar nikah.. hahaha

No comments:

Post a Comment