Wednesday, July 27, 2011

Milo Suam - Lagi Bukti Pembohongan SPR (VIDEO)

Artikel ini telah aku copy paste dari blog Milo Suam. Memang tuntutan BERSIH amat berasas, banyak kepincangan sistem pilhanraya yang dikuda-kudakan oleh UMNO BN. Aku tak nak komen apa-apa sebab nak tidur awal sebab pagi-pagi esok aku nak bertolak ke KL join BERSIH 2.0.


Kalau engkau rajin, tinggallah komen-komen pedas buat Suruhanjaya Penipu Rakyat.. Bagi isyarat rakyat Malaysia dah meluat dengan depa ni. Kepada semua sahabat-sahabat selamat bermain polis sentri dan aci ligan dengan Polis Raja Di Malaysia..ha..ha.. adios..


Di bawah ini salah satu bukti yang tidak dapat dinafikan oleh SPR.


Hasil semakan di website rasmi SPR telah menunjukkan seorang pengundi berdaftar bernama MOHD ISA BIN MAT RANIB ini, memegang kad pengenalan lama bernombor 4786412 namun memiliki dua kad pengenalan baru bernombor 530618106367 dan 330618105173. Beliau juga dilihat memiliki alamat tempat tinggal yang berbeza.


Jelas sekalai ini membuktikan bahawa beliau boleh mengundi sebanyak 2 kali di dalam pilihanraya. Kerana itulah tuntutan BERSIH 2.0 ketiga menuntut SPR menggunakan dakwat kekal pada jari setiap pengundi yang sudah mengundi bagi mengelakkan pengundi-pengundi celaka seperti ini mengundi lebih dari sekali.



Sumber : addin77.blogspot.com

No comments:

Post a Comment